nadpis priprava


Ahoj, vítám vás ve své sekci přípravy.

Běh

k tomu abyste mohli absolvovat závod jako je Nightrunner a užít si jej se vším všudy je zapotřebí mít základní kondici. Je skvělé začít s běháním. Uběhnout 6 km v terénu není jako uběhnout 6 km na rovině. Je to možná dvakrát tak náročné, takže byste se měli řídit tréninkovým plánem na 10 km. Pokud už nyní uběhnete v kuse 10 km aniž byste se příliš trápili, máte základ. Pokud ne, začněte běhat…nejlépe již dnes!

Logické úkoly

Dalším obvyklým strachem jsou logické úkoly. Budeme sem čas od času dávat ochutnávku toho, jak by takové úkoly mohly vypadat, ale nebojte. V tom stresu a adrenalinu, při tmě a únavě vám veškerý trénink na logické úkoly bude zbytečný… pravděpodobně… Řešení těchto úkolů vás buď napadne hned nebo po chvilce anebo vůbec…. Pokud vůbec, tak také nevadí, jen se budete muset poprat s dalším úkolem, který bude mít za úkol vás trochu zdržet a trochu zaměstnat vaši hlavu…

Síla a Vytrvalost

Posledním pilířem na kterým stojí tento závod je obecná vytrvalost a fyzická síla. A hlavně v této oblasti se vám budu snažit být nápomocný a radit a pomáhat, jak to jen půjde. Budu Vám zde pravidelně aktualizovat tréninkový plán. Uvidíte vhodné a doporučené cviky na posílení všech svalových skupin proto, aby ste NIGHTRUNNERA nejen přežili, ale rovněž si ho užili.

Trénikový plán na zpevnění středu těla a stabilitu zde

Něco o mně

Mirek Touška

Má maličkost Vás bude doprovázet při
přípravě na náš jedinečný závod

Jsem osobní trenér ve fitness Blue Orange
na Letňanech a trenér běhu
běžěckých kurzů Jdu běhat

Obstál jsem v závodě Spartan Race Sprint,
ale hlavně Beast

Pravidelně běhám 1/2 maratony a maratony

Maraton 3:05:20

1/2 Maraton 1:22:38

10km 37:47

Jdeme na to - "Výmluvy jsou pro Ty, kteří je potřebují"

Mirek TouškaMirek Touška